A A A K K K
для людей із порушенням зору
Золочівська громада
Харківська область, Богодухівський район

Інформація щодо умов праці  та матеріально-технічної бази, фінансової звітності за попередній бюджетний період Будинку культури Золочівської селищної ради.

Дата: 12.08.2019 16:44
Кількість переглядів: 363

Оприлюднення інформації щодо умов праці  та матеріально-технічної бази, фінансової звітності за попередній бюджетний період Будинку культури Золочівської селищної ради

 

Матеріально-технічна база та фінансова звітність

 

        Комунальний заклад  Будинок культури Золочівської селищної ради розташований за адресою: смт Золочів, вул. Перемоги,1 є бюджетною установою і фінансується з місцевого бюджету. Структурними підрозділами Будинку культури є 22 філії.   Загальна чисельність працівників у Будинку культури та філіях – 67 чоловік.

        Вартість основних засобів по Будинку культури Золочівської селищної ради складає 3079,6 тис. грн., інших необоротних матеріальних активів –  на суму 413,1тис.грн. По філіях Будинку культури – основних засобів на суму 5363,3 тис.грн, інших необоротних матеріальних активів – 569, 1 тис.грн.

       У 2018 році з місцевого бюджету було отримано коштів у сумі 2705,2 тис. грн., які були використані на оплату праці  з нарахуванням  у розмірі 1807,6 тис. грн., на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 423,4 тис. грн, на придбання предметів і матеріалів – 299,9 тис.грн.

        Надходження за оренду майна складають 1,2 тис. грн., спрямовані на здійснення господарської діяльності закладу.

 

Умови праці

 

         Оплата праці директора Будинку культури Золочівської селищної ради здійснюється відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» зі змінами, наказу Міністерства культури і туризму України від 18.10.2005 №745 «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» зі змінами.

         Посадовий оклад директора складає 4956 грн. з урахуванням фактично відпрацьованого часу. При наявності стажу роботи на посаді  встановлюється надбавка за вислугу років згідно постанови КМУ  №1026 від .09.12.2015р. Згідно наказу Міністерства культури і туризму України від 18.10.2005 №745 «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» зі змінами може встановлюватися надбавка за складність і напруженість у роботі у розмірі до 50%.

         Згідно з чинним законодавством України директору надається щорічна  відпустка тривалістю 24 календарних дні та додаткова оплачувана відпустка тривалістю 6 календарних днівПри наданні щорічної відпустки виплачується матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі посадового окладу.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних